vrijdag 13 juli 2012

Tag: Let's get very personal

Ik had deze TAG al een keer gezien op de blog van Valerie, maar toen durfde ik het eigenlijk niet zo goed aan. Vandaag las ik hem op de blog van Renee, en ik vond dat ik me er ook maar eens aan moest wagen. Op sommige dingen ga ik denk ik niet heel diep in, omdat dat soms best moeilijk is..





Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Ja, ik denk het wel.

Wanneer was de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Net, toen ik deze tag las bij Renee op haar blog, maar echt, echt gebroken, gisteren. Omdat mijn broertje zijn beste vriend uit maastricht na lange tijd weer zag, en zij allebei moesten huilen en mijn moeder, en zijn moeder, dus was een gezellige huilpartij haha. 

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Nee, asjeblieft niet, ik heb net heel veel gegeten!

Als je iemand bij je zou mogen hebben op dit moment, wie zou dat dan zijn?
Renee en Rianne denk ik, maar ook Rosalie en Dieuwertje, eigenlijk heel veel mensen die veelste ver weg wonen :$

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Dan toch maar niet, ik wil heel graag kinderen, echt waar, maar 10 vind ik toch echt veel te veel!
Wat hoor je op het moment van schrijven? (muziek)
Nu is het onze beurt, uit de musical droomvlucht, ik ben namelijk die cd aan het luisteren


Staat je bed tegen meer dan één muur aan?
Ja tegen 2 muren haha



Waar denk je op dit moment aan?
Of ik zo naar mijn nichtje zal gaan, en aan wat ik allemaal zou moeten antwoorden en ook dat ik droomvlucht mis.

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Dat probeer ik in ieder geval, zelfs voor mensen die niet mijn Echte vrienden zijn kan ik klaar staan, ik wil gewoon voor iedereen het beste.

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Dat zijn er best veel, uhm, Mama, Ryan, Wybe, Robin en Daan

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Dan ben ik meestal heel stil en in mezelf gekeerd, soms, als ik echt HEEL zenuwachtig ben kan ik zelfs huilen....






Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Uhm, mijn vriendinnen en familie en de meeste mensen wel, maar sommige mensen kan ik ook echt haten omdat ze gewoon altijd lullig doen bijvoorbeeld.

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Uhm, dat weet ik niet, ik denk niet helemaal.



Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Ja! Dat mijn nichtje terug is van vakantie<3

Heeft iemand jou wel eens verteld dat diegene jou voor geen goud kwijt wil?
Ja.

Zou je gelukkiger zijn als het leven een ''rewind''-knop had?
Ik denk het wel, ik wil best veel dingen over doen...


Vertel jij je ouders alles?
Het meeste wel, vooral aan mijn moeder, en mijn vader vertel ik heel weinig.



Zou het je uitmaken als je vriend zou roken?
Ja, ik ben echt heel erg tegen roken, maar als iemand ECHT ECHT ECHT heel leuk is, misschien niet.

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Hoe moet ik dat nou weer weten?

Kan je je herinneren wie je op deze dag, een jaar geleden, leuk vond?
Uhm nee, haha

Denk je meer aan het verleden, het heden of de toekomst?
Allemaal evenveel denk ik, verleden omdat er veel gebeurd is, leuke en minder leuke dingen. Heden, omdat er op dit moment zich heel veel afspeelt. en toekomst omdat ik heel veel leuke dingen ga doen binnenkort=D, maar ook omdat we vooral heel veel moeten afwachten.

Hoeveel uur slaap je gemiddeld per nacht?
Heel verschillend maar als ik naar school moet meestal 8/9 uur. In de vakantie slaap ik soms uit, soms niet, heel verschillend dus!


Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Weet ik niet, ik ben heel emotioneel dus soms is dat wel heel lastig. Maar mensen die mij goed kennen zijn daar aan gewend en weten dat, dus die kunnen dat makkelijker.

Haat jij de persoon waar jij het laatst een gesprek mij hebt gehad?

NEE!

 
Wat heb je voor het laatst gedronken?
Een glaasje Cola.


Welk soort bed heb jij?
Een éénpersoonsbed van de Ikea

Hou je van de regen of haat je het?
Als ik er doorheen moet fietsen: Verschrikkelijk, als ik binnen zit maakt het me niks uit!

Heb je ooit iets gedaan waarvan je tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen?
Ja! pas nog, in de booster geweest, vorig jaar zei ik nog dat ik daar NOOIT in zou durven!





Zien mensen jou als optimist of pessimist?
weet ik niet, soms ben ik heel optimistisch, op andere best pessimistisch

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
oow dan moet ik echt heel die nadenken, Bij karin denk ik, de vriendin van mama, toen ze me ophaalde van t station.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien en met wie was dat?
Dat is ook al zo'n vraag waarover ik heel lang moet na gaan denken, oowja achtste groepers huilen niet, nou deze 4e klasser wel bij deze film!


Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je dacht dat diegene je nooit zou kwetsen?
nee, niet dat ik weet..

Je ouders zijn op vakantie, zou je een groot feest geven?
Nee, ik ben niet zo van de grote feesten, meer van kleine gezellige feestjes, waar je elkaar nog verstaat enzo.
Heb je spijt van je vorige relatie?
Nee, denk het niet.




Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Zekersteweten Concert!

Heb je het idee dat je vaak op hetzelfde type jongen valt?
Nee niet echt

Heb je ooit een grapje gemaakt over iemand waar diegene van moest huilen?
mijn broertje vroeger wel ooit :$

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Nee, echt niet, ik ben heel snel klaar.

Ben jij snel jaloers?
Nee, niet echt, soms wel even maar ik gun het iedereen om leuke dingen te hebben/mee te maken.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nee vorige week wel, met Robin<3

Mis je iemand op dit moment?
Ja, heel veel mensen:(



Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
mijn broertje en wybe, maar wel op een positieve manier hihi

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Nee hoor

Wat doe je morgen?
Morgen heb ik stage, lekker knutselen met kindjes:)

Ben jij zo'n persoon die om de haverklap een vriendje heeft?
Nee, echt niet haha

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Ja, best veel zelfs..

Heeft je ex je ooit bedrogen?
Nee, ik denk niet dat hij ooit iemand zal bedriegen.

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Kim en Renee<3

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Niet dat ik weet.

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
Tot nu toe heel leuk! Maar ook wel een beetje spannend.



Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
nee, maar wel heel veel van hetzelfde geslacht:)

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Muziek luisteren met Robin, Papa en Mama

Wat is je stemming op dit moment?
pfoe, uhm, heel veel door elkaar, emotioneel door dit, maar ook blij door de komende leuke dagen!

Wie was de eerste persoon waar je vandaag tegen praatte?
Mama<3

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je erg blij maakte?
Ja, ik heb bij Robin gelogeerd, ik heb leuke dingen te horen gekregen, Ik ben naar een dansvoorstelling geweest, een concert van Kim de boer.

Met wie was je gisteravond?
Robin, Papa en Mama<3

Wie moet beginnen met een kus? De jongen of het meisje?
De jongen.

Heb je plannen voor dit weekend?
Stage=)
 
Ik ben van plan niet alleen meer verslagen te schrijven, maar af en toe ook tags, verhalen en gedichten te plaatsen, hierbij de eerste:) ik vond dit een heel bijzondere Tag!