zondag 1 juli 2012

Kim de Boer!

Vandaag, zondag 1 juli, ging ik naar het koffieconcert van Kim de Boer in Sint Pancras, ik ging er vol verwachting heen omdat ik haar supergoed vond bij The Voice, en omdat ik toen voor haar was. Toen we binnenkwamen zagen we Kim meteen, ik was met kenissen van ons, en die kennen haar dus ze gingen even een praatje maken enzo. Om 8 over half 11 begon t, ze begon met een paar rustige liedjes, zoals someone like you, haar stem pakt je meteen, die kracht en overtuiging is geweldig! Ook zong ze Valerie, New York, Roxaenne en ook een eigen geschreven nummer Back, dat was super mooi, integer en met heel veel gevoel. Daarna kwamen de wat swingendere nummers waaronder haar auditie nummer whattaya want from me, en een nummer van stevie wonder. Dat kan ze ook als geen nummer, haar stem is zo luid, zuiver en mooi. Piano spelen kan ze ook nog als geen ander, hoe makkelijk zij alles wegspeelt is niet normaal. In september komt haar CD uit, ik zou zeggen allemaal kopen! want het is heerlijke muziek!
Na het concert gingen we naar Kim toe voor een foto en een handtekening in mijn agenda. Ze was heel aardig en vond het helemaal geweldig dat ik helemaal vanuit brabant was gekomen om te komen luisteren haha. Ook nog even Renee dag gezegd en toen gingen we weer weg. Het was een geslaagd koffieconcert!