vrijdag 29 juni 2012

Aan alles komt een eind...

Mijn broertje én mijn nichtje zitten/zaten allebei in groep 8, dus dat betekent eindmusical! Beiden hadden ze best een grote rol, mijn Broertje(daan) speelde orakel en politieagent en mijn nichtje(Lotte) speelde Bea Bakker(reisleidster) Ze zitten allebei op een andere school dus deden ook een hele andere musical. Ik begin met mijn broertje.

Daan speelde se voorstelling Start! deze voorstelling ging over de olympische spelen, maar doordat de olympische vlam was gestolen, zouden de olympische spelen niet door kunnen gaan. Mijn broertje speelde eerst het Orakel, dat was iemand uit de oudheid, en die had dus de eerste olympische spelen meegemaakt. Hij had zo'n witte toga aan haha. Je zag wel dat hij zenuwachtig was maar buiten dat deed hij het erg goed! In het 2e deel speelde hij politie agent, die de plek ging onderzoeken waar de fakkel was gestolen, dit deed hij erg leuk samen met hendrik. Die 2 voelden elkaar erg goed aan, dat was leuk om te zien! De liedjes waren bijna allemaal erg vrolijk, en (bijna) iedereen stond goed mee te doen! Ik ben supertrots op mijn broertje! Overige leuke rollen waren die van Hendrik, hij speelt vol overgave echt geweldig! En Sjoerd speelde een mooi stuk gitaar.^6 meiden hadden nog een soort van acrobatisch dansje in elkaar gezet wat ook erg leuk was!





Lotte speelde de voorstelling Happy Travel, deze ging over een groep reizigers die in 8 dagen de hele wereld af gingen reizen, Lotte was hiervan de reisleidster en ze had het na 25 jaar eigenlijk wel gezien. Lotte speelde heel natuurlijk en overtuigend. Haar handelingen waren ook heel kloppend. Ik zag wel meteen wanneer ze me had zien zitten, toen verscheen er een lag op haar gezicht haha. De typetjes waren heel leuk, Anouk speelde de overemotionele oudere vrouw, die huilde overal om, Er was een oma miep, een agaat die overal precies op tijd wilde zijn(gespeeld door sofie), haar man die iets relaxer was haha, een betweter gespeeld door luuk, wat hij erg leuk deed. Een natuurfanaat, het meisje paste geweldig in de rol! Een meisje dat telkens naar de wc moest, en daar dan ook telkens om vroeg, iemand die foto's maate voor zijn internetvriendin en als laatste een overbezorgde moeder, nou wat heb ik gelachen zeg! ze deed het zo geweldig goed! Maar Lotte stond zo te stralen, ik ben supertrots!



Kortom ze hebben het allebei geweldig goed gedaan, ik ben supertrots op ze!