vrijdag 13 juli 2012

Dancing!

Vrijdag 1 juli ging ik naar de dansvoorstelling van Lucia Marthas, omdat Sarah mee zou dansen. 's ochtends was ik al naar een concert geweest, en 's middags ging ik dus hierheen. Ik ging er helemaal blanco in, ik had echt geen idee wat ik moest verwachten. Maar het was zo gaaf!
Eerst had ik nog een beetje problemen met het vervoer, maar dat kwam allemaal goed. Toen ik in het theater aankwam waren er nog niet veel mensen, maar na een tijdje kwamen Noa en Belle al met hun oma aan. Het was een leuk weerzien van Noa, Noa kende ik van musicalkamp en Belle is haar zusje, en zij speelde ook in droomvlucht. We gingen kletsen enzo, en zagen Stephan en Bram uit Droomvlucht. Op het laatste moment kwamen Joyce, Julia en Gert Jan aan. Daar ook nog eventjes meegekletst en meteen de zaal ingaan. Ik zat vrijwel achteraan maar dat was niet zo erg, daardoor had ik namelijk een heel goed overzicht. Toen ik al even zat kwamen Larissa en haar ouders ineens aanlopen, superleuk! was echt leuk om hen ook weereens te zien! Toen begon de show. Eerst een stukje film en toen kwamen er allemaal kinderen op met schooltafeltjes, en ik zag in het donker al wie Sarah was hihi! Toen begonnen ze te dansen, wow, stuk voor stuk talentjes, ik had Sarah nog nooit zo goed zien dansen! echt supergaaf! Toen kwam een iets oudere groep en daarna weer Sarah's groep, ze dansten met in de gedachte Glee! Echt supervet, en tussendoor lieten ze allemaal filmpjes zien. Op het eind was er nog een "schoolfeest" waarbij ze allemaal superleuke jurkjes hadden, en daar danste Sarah ook super!

Daarna kwamen de mensen van het HBO, het was echt allemaal SUPERgoed! Alles was perfect, in alle stijlen, ook de zang was helemaal super! Er werd in alle mogelijke stijlen gedanst, ballroom, modern, klassiek, jazz, hiphop, latin noem maar op! Echt supergoed! Na 1,5 uur was het pauze, in de pauze even gekletst met iedereen enzo, het was heel gezellig! Daarna weer terug in de zaal, op rij 1, omdat de opa en oma van 1 van de dansmeiden waren weggegaan. Ook daar was alles weer top! Ik vond het leukste toch wel het einde met Sister Act hihi. En Sarah's stukken, maar dat staat buiten kijf! Na de show nog echt lang staan kletsen met Joyce, Linda en Samantha:) Het was een topdag met alles erop en eraan!
hier kun je een filmpje zien van Sarah's stukken >> http://www.youtube.com/watch?v=IQC4qWo9yXk&feature=plcp

Het was TOP!
xx
Luca