maandag 23 juli 2012

Tag: Als ik een ..... was, was ik...

Als ik een maand was, dan was ik MeiOmdat de Lente gewoon prachtig is, en de maand mei meestal het warmste van de lente, de jongen dieren die dan geboren worden, de bomen in bloesem, prachtig!
Als ik een dag was, dan was ik zaterdag.Omdat je dan vrij hebt, en de volgende dag lekker ook nog niks kunt doen, en niet met je hoofd alweer op school hoeft te zitten.
Als ik een tijdstip was, dan was ik 11 uur 's morgens.
Ik ben echt een ochtendmens, ik ben dan meestal heel vrolijk en je hebt nog een lange dag voor je.
Als ik een planeet was, dan was ik Venus.
Omdat dat voor de vrouw staat, en van die andere planeten weet ik niet zoveelXD
Als ik een dier was, dan was ik een DolfijnLekker door het water zwemmen en springen. En het zijn gewoon prachtige dieren



Als ik een richting was, dan was ik zuid.Warm, zon, zee, strand, dat is wara ik bij zuid aan denk, ideaal dus. én ik woon in het zuiden van Nederland.
Als ik een meubelstuk was, dan was ik een bank.Zitten, liggen, hangen, haha of zelfs staan, dan wel een mooie bank, zoeen met van die krulletjes hihi!
Als ik een vloeistof was, dan was ik een Ice Tea(met prik)Mijn lievelingsdrankje, al heel lang, wel met een beetje citroen erin!
Als ik een boom was, dan was ik kerstboom.Ik hou van kerst, lekker met familie zijn, eten, gezelligheid, super!
Als ik een gereedschap was, dan was ik boorOmdat ik vaak het uiterste uit mensen krijg, ik boor als het ware door hun schild heen, dit doe ik overigens alleen maar om mensen te helpen, want dat is mijn ding, mensen helpen.
Als ik een bloem was, dan was ik een rode roosNaar mijn mening, de mooiste bloem, zo romantisch en liefdevol, alleen wel jammer van de doorns!
Als ik een weersoort was, dan was ik de warmte.Ik probeer iedereen zoveel warmte en liefde te schenken als ik maar kan<3, wat ik al zei ik probeer iedereen te helpen.
Als ik een muziekinstrument was, dan was ik een HarpDe harp is een supermooi instrument, met een heel breekbaar en fragiel geluid, net als ik dus, breekbaar en fragiel.
Als ik een gezichtsuitdrukking was, dan was ik een Lieve Glimlach
Omdat ik altijd vriendelijk probeer te zijn, en mensen probeer op hun gemak te laten voelen, en heel veel mensen zeggen dat ik veel straal, net als een glimlach!
Als ik een kleur was, dan was ik Donkerrood. Wederom te maken met de warmte die ik mensen probeer te schenken, zo wordt dit wel heel saai hèXD ik ben gewoon een mens om mensen te helpen!

Als ik een emotie was, dan was ik liefde.Liefde is mooi, het belangrijkste wat een mens kan hebben.
Als ik een soort fruit was, dan was ik een Aardbei. Zoet, lekker, zomers, heerlijk!
Als ik een geluid was, dan was ik De stem van een zangeres.Ik zing zelf heel veel, het liefst klassiek en musical, dus eigenlijk nog liever van een musicalster, en als ik dan mocht kiezen Sophie Veldhuizen omdat ze best wel een klassieke zangstem heeft<3
Als ik een element was, dan was ik lucht.Je hebt lucht nodig om te leven, adem versta ik er ook onder, het beste is een schone lucht maar helaas vind je dat tegenwoordig nergens meer..
Als ik eten was, dan was ik Groene Doritos. De lekkerste doritos van allemaal, ze zijn best nieuw en smaken naar wraps, perfect dus gewoon!


Als ik een auto was, dan was ik Een Mini. Die vind ik zo leuk, ik ben verliefd op die auto haha!
Als ik een plek was, dan was ik Het kampterrein van Xapp.Hier heb ik zoveel lieve en bijzondere mensen leren kennen, en ik heb er zoveel mooie herinneringen aan, vooral vorig jaar heb ik er de tijd van mijn leven gehad. Een plek waar je gewoon 5 dagen aan een musical werkt!
Als ik een stof was, dan was ik Fluweel.Een zachte stof, hoort bij een zacht persoon, ik wil nooit hard zijn tegen mensen, ik ben zacht en probeer vriendelijk over te komen en alles op te lossen.
Als ik een smaak was, dan was ik zoet.Ik weet niet echt waarom en hoe ik het moet uitleggen, maar de andere smaken passen gewoon niet zo bij me.
Als ik een voorwerp was, dan was ik een camera.Foto's maken! dat begin ik steeds leuker te vinden hihi, vandaar dat ik hiervoor kies.