dinsdag 24 juli 2012

In heel veel liedjes zitten mooie zinnetjes of stukjes qua tekst. Hier zijn een paar zinnetjes die ik echt heel mooi vind<3

Alles kan als jij het laat gebeuren<3
(alles kan-Mary Poppins)
I have nothing, nothing, nothing, if I don't have you..
(I have Nothing-Noortje Herlaar(oznmp))
Iedere stap vooruit beloofd zoveel om bij stil te staan<3
(Iedere stap vooruit-Droomvlucht)
Smile though your heart is acing, smile even when it's breaking...
(Smile-Noortje Herlaar(oznmp)
Dat gevoel dat zal ik nooit vergeten, als in een droom ging het voorbij<3
(Kom terug en dans met mij-Noortje Herlaar(oznmp)
Komt er ooit een dag dat we alles zullen delen? Lijkt je dat geen mooi idee?
(komt er ooit een dag-Net4Kids Kinderkoor)
Kon ik nog maar even bij je zijn, niet alleen in fantasie...
(Kon ik nog maar even bij je zijn-Sophie Veldhuizen(oznmp)
En Niemand die mij pakken kan, geen tovenaar geen vrouw geen mijn, nee niemand haalt mij ooit nog neer!
(Lach om Zwaartekracht-Wicked)
Als je steeds opnieuw durft te dromen, rijkt je droom tot voorbij de nacht<3
(Durf Te Dromen-Droomvlucht)
And we are all connected to each other, in a circel of a hope that never ends
(Colours of the wind-Pocahontas)