woensdag 25 juli 2012


Ik droom van heel veel dingen, dat ik bij de personen kan zijn die ik nu mis, dat ik gewoon mijn VWO ga halen, dat ik ooit achter de schermen van een musical mee mag lopen, dat ik in contact blijf met heel veel lieve mensen maar mijn toekomstdroom is dat ik Psychologie kan gaan studeren in Nijmegen om een paar belangrijke redenen:

1.       Mensen helpen zit in mij, er is niets liever wat ik doe, mensen helpen door te luisteren en soms wat tips te geven. Vriendinnen en andere lieve mensen weten mij altijd te vinden, ik ben er altijd voor ze om een luisterend oor te bieden. Soms kan ik ook het diepste uit mensen halen, alleen met de rede dat ik ze wil helpen, nooit om vervelend te zijn.

2.       Nijmegen is een leuke stad. Vroeger ging ik weleens met papa in Nijmegen winkelen en ik weet dat ik dat altijd heel leuk vond. Het lijkt me ook in supergezellige stad, niet te groot, maar wel een super sfeer!

3.       Tijdens de campusdag, die vanuit Nijmegen universiteit werd georganiseerd, had ik een heel fijn gevoel. De sfeer voelde meteen goed, aardige mensen, leuke studeerplekken, en de rondleiding over de campus liet ons heel veel leuke dingen zien!

4.       Ik kan zangles nemen in Arnhem, ja hier heb ik ook goed over nagedacht, na de zangles van Anne, wist ik meteen dat het goed zat daar, en vanuit Nijmegen is Arnhem heel makkelijk te bereiken.

Zo, dit is dus mijn toekomstdroom, maar eerst maar eens goed mijn VWO afronden!