vrijdag 8 juni 2012

Joey: "Eindhoven de Gekstee!"

Ik wist dat Annick(een vriendin van mij) 3 juni naar Saturday Night Fever zou gaan, en ik bedacht om mee te gaan naar de artiesteningang. Dus was ik daar om half 12 al(beetje heel vroeg), en belde ik Annick maar eens even. Er was dus miscommunicatie geweest want ze dacht dat ik pas om 1 uur zou komen. Blijkbaar kon ik voor 12 euro naar binnen dus daar maakte ik graag gebruik van. Om 1 uur kocht ik een kaartje voor op rij 1c, ik zat dus gewoon nog helemaal vooraan. Voordat de show begon gezellig gekletst over musicals vooral met Annick, Kiara en Irene. Om 2 uur begon de show, ik zat echt supergoed. Joey speelde Tony, hij deed het erg goed, zijn zang was super, zijn dans eveneens! Ik vind hem echt heel goed! En bij het eindapplaus riep hij: Eindhoven de Gekste! Noortje speelde weer Stephanie, ik was in mijn vorige verslag over deze show al superlovend over haar kunsten, en daar is niets aan verandert. Al heb ik wel het idee dat ze vorige keer beter in vorm was. Ook heb ik dankzij Annick, Kiara en Irene een nieuw talent ontdekt: Rowen. Zij is understudy voor stephanie en speelt in de show in het ensemble, daar was ze al ontzettend grappig, ik weet zeker dat ze stephanie supergoed speelt! Jammer alleen dat ik dat nooit met eigen ogen mag gaan bewonderen. Maar zeker nadat ik een filmpje had gehoord dat ze Wat kon ik doen zong, was ik helemaal overtuigd van haar talenten.
http://www.youtube.com/watch?v=Kt1Vrk8oJG0 ; Rowen-Wat kon ik doen


Karel was weer erg sterk in zijn rol, ik vind dat zo'n mooie rol, en toch, ookal wist ik het al, was het een schok dat hij zelfmoord pleegde. Het lied Radeloos is zo toepasselijk op hoe ik me af en toe voel, dat komt gewoon eng dichtbij(muv de stukken over de realtie)..
Het Ensmeble was weer echt bewonderingswaardig goed! Ik ben superblij dat ik deze mooie, leuke, grappige, emotionele show nog een keer heb mogen zien!
http://www.youtube.com/watch?v=63tBgvK9T3I ; Radeloos-Karel Simons
Na de show gingen we zo snel mogelijk naar de artiestenuitgang, om Rowen te zien, en Annick moest haar mooie musicalboek weer in ontvangst geven. Het leukste aan Rowen was dat ze gewoon mij een knuffel gaf terwijl ze me niet eens kende, ik vond dat zo bijzonder leuk. Ze is zo lief, ik heb echt het gevoel of ze alles van Annick begreep. Heerlijk met haar en Annick, Kiara en Irene gekletst. Na 10 minuutjes moest ze helaas de castbus in, en kletsten we nog even, maakte ik een foto met Annick samen, en namen we helaas al afscheid. maar spraken wel af om met zijn 4tjes naar de Uitmarkt te gaan eind augustus. Samen met Kiara liep ik naar de bushaltes, daar namen wij afscheid van elkaar en toen was deze geweldige dag helaas alweer voorbij!
Bedankt Annick, Kiara en Irene!