vrijdag 25 mei 2012

Saturday Night Fever






Tony Manero- Daniel Vissers denk ik????? Degene die Tony speelde was heel sterk en goed, vooral qua spel en dans was hij echt heel goed! Ook zijn zang was goed maar vergeleken met andere castleden niet altijd op z'n best. Hij is echt een talent! Ik was al vanaf het begin vergeten dat we niet Joey hadden en het maakte me ook eigenlijk niet heel veel uit. Want echt, Hij was goed! haha en toen hij zijn shirt uit trok kreeg hij spontaan applaus van een paar vrouwen/meidenXD

Stephanie-Noortje Herlaar: Doordat michelle een blessure had zou Noortje het weekend dat wij gingen spelen, en dat vond ik helemaaaal geen probleem. Het was af en toe wel lastig om het plaatje van mary uit mijn hoofd te zetten maar ze was ook gewoon zo vanzelfsprekend in deze rol. Haar dans was echt heeel goed, vooral die ballet bewegingen, en haar zang, wauw! het leek wel of ze op haar best was! En het was ook echt totaal niet te merken dat ze een paar weken/maanden niet had gespeeld. In wat kon ik doen was ze echt heel sterk! Vond het zó mooi, was sprakeloos en tranen in mijn ogen, echt zo mooi!
En wat kan ze goed een bitch spelen haha, ze had ook echt heel veel humor! meer dan bij Mary! nouja ik ben eigenlijk alleen maar lovend, ben heel blij dat ik Noortje toch nog heb kunnen zien! Het duet hoe ver wil je gaan ook heel mooi, vooral haar spel was daar heel mooi.

Annette- Laurie Reijs: Tja wat kan ik hier over zeggen, ik had meer van haar verwacht na The Voice maar af en toe zong ze gewoon noten vals, dat had ik niet verwacht.. Maar ze had wel humor!Haar spel was echt heel sterk dus dat is zeer positief! Af en toe(ik weet niet of t hoorde) vergat ze een danspasje, maar iver het algemeebn heeft ze goed gedanst!

DJ Monty-Rogier Komproe: hij was zo grappig! echt heel goed! Ik denk dat hij het meeste humor had van heel de cast!

Frank Junior: Hij was ook heel goed, ik denk dat ik Roman leuker had gevonden en beter ook, maar deze was ook niet slecht hoor! Het is geen hele grote rol maar hij heeft er iets moois van weten te maken!

Flo&Frank Manero-Judy Doorman&Tim Meeuws: Deze 2 acteur zijn echt heel goed! Maar kon bij Judy het spangas plaatje toch echt niet uit mijn hoofd zetten dus dat was een beetje vreemd. Het telkens het gevoel of Miss madge daar zatXD

Bobby C.-Karel Simons: Nou we hebben een nieuw talent ontdekt hoor! Hij speelt zo mega sterk, echt waar ik geloofde elk woord wat hij zong en speelde, ik hoop dat we nog heel veel van hem gaan horen want hij is echt goed!

De rest van de bende van Tony- Allessandro, Lars en ???: zij waren erg goed alleen vond ik allessandro af en toe een beetje irritant:$ ik vind hem gewoon geen musical persoon, maar verder zijn ze echt heel goed! En dat macho doen gaat ze goed af(A)

Het ensemble: Wauw dit was ookal zo'n sterk ensemble, de dans was helemaal strak en de zang was super!

Wat ik leuk vond was dat Mike Schaperclaus dirigeerde, ik dacht dat hij alleen maar tv deed, het is eigenlijk de enige dirigent die ik echt kan herkennen zeg maar! Echt heel leuk was dat! Ik heb een superleuke middag gehad, ook met Rianne was het erg gezellig, in de pauze en voor en na de show lekker bijgekletst, dat was wel weer eventjes nodig. Hopelijk zien we elkaar snel weer!