zaterdag 8 september 2012

25 vragen

Ik zag deze blog bij Renee, en ik vond het wel leuk om hem te doen, en aangezien ik echt al veeeel te lang niet meer geblogd heb, ga ik maar weer eens een start maken. Ik heb een best zware opstart gehad op school, en ben na school ook telkens heel lang met huiswerk bezig, dus ik weet niet of ik elke dag wat ga plaatsen!


Heb je huisdieren?
Ja, maar die is eigenlijk van mijn broertje, een cavia en hij heet Sippie:P

Noem 3 dingen die je bij je in de liggen
koormap, mobiel, schoolboeken

Rij je in een auto, zo ja heb je al een ongeluk veroorzaakt?
Nee nog niet, en denk ook dat dat nog wek even gaat duren, ik wil sowieso eerst mijn middelbare school afronden.




Hoelaat ben je vanmorgen opgestaan?
Om 8 uur werd ik wakker en om half 9 stond ik naast mijn bed.

Wanneer was de laatste keer dat je hebt gedoucht?
Donderdag, en dadelijk ga ik ook weer douchen

Welke film heb je als laatste gezien?
The Lucky One, met Marieke in de bios, was echt een hele mooie film

Wat zegt je laatst gekregen smsje?
"Ben er" van mijn moeder, ze moest mij en mijn broertje ophalen van de schoolmusical repetitie en gaf zo dus aan dat ze er wasXD

Wat is je ringtone?
Hey Telefoon haha, een geniale ringtone al zeg ik het zelf, alleen wordt ik niet echt vaak gebeld ofzo.




Ben je ooit in een ander land geweest?
Ja! Frankrijk, Spanje, Italië, België, Duitsland en Engeland

Hou je van sushi?
Ik zou het niet weten, heb nog nooit sushie gehad!

Waar haal jij je boodschappen?
bij de c1000, en frisdrank bij de aldi

Heb je ooit medicatie genomen die je helpt in slaap te vallen?
Nee

Heb je broertjes en/of zusjes?
Ik heb een broertje van 13 jaar




Heb je een computer of laptop?
We hebben thuis een computer en een laptop, maar ze zijn beiden van ons allemaal

Hoe oud word je op je op je volgende verjaardag?
15 februari wordt ik alweer 17

Heb je een bril of draag je lenzen?
Ik draag een bril maar in Februari krijg ik als het goed is lenzen

Heb je ooit je haar geverfd?
Nee, en denk ook niet dat ik dat snel van plan ben.

Wat ben je nog van plan vandaag te doen?
Huiswerk, jeeeej, mijn favoriete bezigheid-___-

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Gisteren

Wat is je perfecte pizza topping?
Margarita met ui!




Wat vind je lekkerder een hamburger of cheeseburger?
Geen van beide!

Heb je ooit een all-nighter gehad?
Ja met een slaapfeest van mijn tennisclub.(inmiddels tennis ik niet meer)

Wat is je oogkleur?
Bruin

Kan je verschil proeven tussen coca cola en pepsi?
Ja, maar het maakt me echt niks uit wat voor cola ik drink, vind het allemaal lekker.

Hoe is het weer vandaag?
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw,..