donderdag 16 augustus 2012

Pictures!

Ik heb vandaag mijn foto's van mijn mobiel op de computer gezet, en ik dacht datt het wel leuk is om een paar van die foto's aan jullie te showen!
Ik en mijn lieve vakantievriendin Dieuwertje<3 (mei 2011)

Met Rianne en mijn lieve Nichtje Lotte<3(juni 2011)

Met mijn nichtje in de ladysting hoedjes passen, vooral die man daar achter is super fotogeniekXD(Juli 2011)

Een lief straatje in coulioure of hoe je het ook schrijft, op vakantie in Frankrijk(Juli 2011)

Poging tot een foto maken van het programmaboek, alle pogingen lichtelijk mislukt, maar dit is de beste!

Glow 2011 in Eindhoven met Robin, papa, mama en Daan

Test voor Gala, om te kijken hoe mijn haar moest worden(december 2011)

Op de kerstmarkt in Bakel kon je je haren laten doen en je laten opmaken, dit was vlak voor de "fotoshoot" (december 2011)

18 december ging ik met Rianne naar een optreden van het net4kids kinderkoor, op mijn mobiel vond ik nog een leuke foto! (december 2011)

Een creatie die ik had gemaakt voor een hele lieve vriendin<3

Met mijn sweet 16 ging ik High Tea'en met 2 hele lieve vriendinnen(februari 2012)

Voordat we naar droomvlucht gingen deed Dieuwertje mijn haar, dit is het resultaat van voor, hieronder zie je het van achter, het was trouwens wel al heel snel uitgezakt jammer genoeg:( (februari 2012)


Al mijn cadeautjees die ik tijdens mij sweet 16 3 daagse kreeg, van Dieuwertje, Rosalie, Rianne en Annick. (februari 2012)

Rosalie had mij getekend voor mijn 16e verjaardag<3 (februari 2012)

Joyce met haar lievelingspaard<3

Tja, we gingen een geschiedenisdocumentaire en we hadden een beetje veel lol af en toeXD (Maart 2012)

Van Kim kreeg ik een boek met allemaal mooie teksten enzovoorts erin, waaronder ook mijn motto<3 (april 2012)

Na mijn voorstelling van de schoolmusical, kreeg ik van Annick een mooie roos met een lief kaartje eraan<3(april 2012)

Mijn lieve dingen slinger, intussen is ie alweer meer gevuld!

Mijn lieve oppaskindjes waar ik zaterdag weer ga oppassen hihi, Lotte, Irene en Joris<3

Met Irene ging ik naar Artimond, en maakten we gekke foto's haha(mei 2012)

Tijdens mijn tienertoer ging ik met Marieke naar de film (een beetje naar onder scrollen, dan zie je mijn blog over deze avond), hier een mislukte foto, maarja toch een leuk aandenken! (juli 2012)

Nieuwe schoolspullen, op naar Atheneum 5!(juli 2012)


Mijn broertje was jarig en we maakten een onderbroekentaart voor hem, hij was heel lekker!(juli 2012)

Tijdens de kindervakantieweek werd robin ondergeverfd, en ze leek op een heuse smurf, het was er wel lastig af te krijgenXD(augustus 2012)

Daan en Sophie in de efteling in de dwergenkeuken(sprookjesbos)(augustus 2012)

Vandaag was Rianne weer hier, en Lotte kwam ook even langs, het was lastig om een goede foto te maken maar het is gelukt=D! (augustus 2012)

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit te zien, als ik weereens teveel foto's op mijn mobiel heb en ze op de computer zet, zal ik weer zo'n blog maken!
xx