donderdag 2 augustus 2012

Vroeger schreef je altijd in vriendenboekjes van je klasgenoten, en je liet ook vooral zoveel mogelijk in je vriendenboekjes schrijven. Nu heb ik het 2x ingevuld, van vroeger toen ik een jaar of 5/6 was en een keer van mijn interesses nu. Ook heb ik een paar mooie citaten die ooit in mijn vriendenboekje geschreven zijn erbij gedaan.


Vriendenboekje toen en Nu

Toen:

Naam: Luca

Geboortedatum: 15-2-1996

Kleur ogen: Bruin

Broers/zussen: Daan

Beste vriend/vriendin: Reini en Frédérique

School: Kleine Kapitein

Groep: 2

Leukste schoolvak: Biologie

Saaiste Les:voorlezen

Leukste Sport: Zwemmen

Lievelingskleur: Roze

Leukste Spel: Monopoly

Voor dit programma blijf ik thuis: De Drieling

Stripfiguur: Tweety

Leukste Cd: K3

Grootste Wens: K3 worden

Op een Onbewoond eiland neem ik mee: Papa en Mama

Deze Cadeautjes ontvang ik met open armen: Baby Born en Barbies

Goed in: lezen

Dit wens ik jullie toen: Dat je oud mag worden



Nu

Naam: Luca

Geboortedatum: 15-2-1996

Kleur ogen: Bruin

Broers/zussen: Daan

Beste vriend/vriendin: Robin, Irene en Rianne

School: De Knip

Klas: 5e

Leukste schoolvak: Muziek en Spaans

Saaiste Les: Wiskunde

Leukste Sport: Zwemmen

Lievelingskleur: Paars

Leukste Spel: Scrabble

Voor dit programma blijf ik thuis: Levenslied

Stripfiguur: ?

Leukste Cd: Musical Top 50 en Miss Saigon

Grootste Wens: In Nijmegen Psychologie studeren

Op een Onbewoond eiland neem ik mee: Papa en Mama

Deze Cadeautjes ontvang ik met open armen: Alles wat met liefde gegeven word

Goed in: Luisteren naar anderen en mensen helpen

Dit wens ik jullie toen: Een geweldig en Gelukkig Leven!

mooie, leuke, grappige citaten
Dit wens ik je toe: Een gelukkig, gezond, lang, vrolijk en plezierig leven
Voor dit tv-programma blijf ik thuis: goede tijde slegte tijden
spannendste spel: à la maîtresse=schooltje spelen
Naar een onbewoond eiland neem ik mee: baby-born, slimy, kleurpotloden
spannendste spel: Tellertje en dansertje
dit wens ik je toe: dat je ook een popster zal worden net als k3
dit wens ik je toe: dolfijn
spannendste spel: betoovre dolhof
school: klijne kapitijn(heel veel voorkomend haha) variatie: kleine kapptetijn
mijn grootste wens: dat ik een prinses word
dit wens ik je toe: Lieve Luca, ik hoop dat al jouw wensen uitkomen