zondag 5 augustus 2012

Alfabet Tag


Age: 16 jaar!
Best friend: Ik heb best veel goede vriendinnen, maar mijn echt beste vriendinnen zijn toch echt Robin, Irene en Rianne denk ik<3
Chore you hate: mijn kamer opruimen
Dreamhouse: Gewoon niet te groot, niet te klein, een beetje een gezellig huis waar iedereen zich thuis kan voelen.
Essential start of your day: Mail en Social Media checken, en natuurlijk ontbijten, tanden poetsen, wassen enzovoorts.
Favorite color: Paars
Gold or silver: Zilver
Height: 1.75/1.76
Instruments I play: Een beetje Piano, maar vooral zingen, geld dat ook als instrument?
Job Title (most recent): Oppassen!
Kids: 2 of 3
Life is incomplete without: Muziek, Musicals, Vrienden, Liefde en mijn Familie
Music that you always listen to: Musicalmuziek! soms ook klassiek of jazz.



Nickname: Loek/Loeks
Overnight hospital stays: Godzijdank nog nooit!
Phobias or fears: Misschien klinkt het gek, maar voor de toekomst denk ik, en om mensen te verliezen.
Quote from a movie:  "Everything can happen if you wonder"
Reason to smile: Vanalles! maar vooral de vakantie!
Siblings: Een broertje: Daan van 13
Time you wake up: Als ik naar school moet, 10 voor 7 in de weekenden en vakanties heel wisselend! van half 8 tot 10
Underwear: Hipsterd en Boxertjes
Very important date this year: 11 februari<3
Worst habit: Nagels bijten, maar ik ben aan het stoppen!
X-ray’s you’ve had done: Geen!
Yummy food you make: Cakejes, en pas heb ik een taart voor mijn broertje gemaakt.
Zoo animal: Aapjes!