dinsdag 17 juli 2012

Vandaag had ik een zangles van Anne Ermens, ik heb haar 2 jaar geleden als begeleidster van mijn musicalkamp gehad, en ik vond het leuk om een keer een zanglesje bij haar te nemen. Zo ging ik vanmiddag vanuit utrecht(waar ik op visite was geweest=) naar Arnhem, in Arnhem nam ik de bus naar Anne toe. Toen ik uitstapte, had ik eerst geen idee waar ik heen moest maar, uiteindelijk zag ik waar ik moest zijn. Toen nog het probleem dat ik het huisnummer niet wist, gelukkig kon ik even bellen haha! Toen naar binnen, het huisje gezocht, en het was meteen een warm welkom. Het was sowieso heel fijn om d'r weer te zien. Eerst eventjes gekletst, en wat gedronken, en daarna begonnen we met zingen. Eerst eventjes inzingen natuurlijk, en toen ging ik voorgoed zingen uit Wicked. Anne gaf wat tips, en hielp me me meer in de tekst in te leven. Het was voor het eerst eigenlijk dat ik echt, echt, echt ontspannen was tijdens een zangles. Daarna zong ik ik ben het niet, dat ging ook wel lekker geloof ik en als laatste nog een stukje colours of the wind, het was echt heel fijn om zangles te hebben van Anne, een ontspannen rustgevende sfeer, waar ik veel eigen inbreng in had, ik werd gelukkig ook niet gedwongen om te duwen met mijn stem, en heb zelfs een stukje Liechtenberg gedaan(zo zing ik normaal, zoek maar op als je wilt weten wat t is). Toen nog even mijn brief en de chocolaatjes gegeven, afscheid genomen, en weer in de bus. Het was een hele fijne zangles, ik wil vaker hahahah. Jammer dat het zo ver is, maargoed. Ik heb t fijn gehad, heel fijn zelfs!